سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی

برای اینکه کسب و کار موفقی داشته باشید باید کارکنان، هماهنگ با یکدیگر و در راستای اهداف شما فعالیت کنند. برای رسیدن به این هدف لازم است همه‌ی اعضا به خوبی با یکدیگر در ارتباط باشند و نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی میتوانند در این زمینه کمک کننده باشند  .

نظر سنجی کردن از کارمندان مزایای زیادی را برای کسب و کار شما به دنبال دارد. به دنبال ارتباط صحیح با کارمندان مدیران  کسب و کارها می‌توانند با ایجاد امکان آموزش برای آنها مهارت‌های کارمندان خود را افزایش دهند. به این ترتیب به جای صرف‌هزینه برای استخدام کارمندان بیشتر می‌توانید با تعداد کارمندان کمتر به نتایج بهتری دست پیدا کنید. با پلتفرم بومران همراه باشید..

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی

ایجاد یک محیط شاد و پویا فرهنگ مشخصی را برای شرکت شما ایجاد می‌کند. این فرهنگ نیروهای آینده کسب و کار شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.  به این ترتیب شرکت شما با خصوصیات مشخصی شناخته می‌شود که افراد مستعد و با اخلاق تمایل به فعالیت در آن دارند. همراه باشید.

15 Five

ایده اصلی تولید این نرم افزار بر اساس  زمان لازم برای پاسخگویی و جمع‌بندی فرم‌های نظرخواهی شکل گرفته است.

کارمندان برای پاسخگویی به فرم نظرسنجی تهیه شده توسط کارفرما تنها 15 دقیقه زمان می‌گذارند و مدیران برای بازخوانی این فرم‌ها 5 دقیقه زمان نیاز دارند.

این نرم‌افزار علاوه بر مدیریت زمان فوق العاده مزایای دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار کارفرماها می‌توانند سوالات مدنظر خود را متناسب با زمان در نظر گرفته شده برای دسته‌ی مشخصی از کارمندان ارائه کنند. به علاوه نرم‌افزار نیز تعدادی از سئوالات متداول را به شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید نتایج نظرسنجی ایجاد شده را با تعدادی از افراد به اشتراک بگذارید..

برای برون سپاری پروژه و همکاری با ما در سایت فریلنسری دورکار عضو شوید.

Officevibe

این نرم افزار یکی دیگر از نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی است که به شما کمک می‌کند تا علاوه بر آگاهی یافتن از نظرات کارمندان، بهره‌وری آنها را نیز افزایش دهید. شما می‌توانید به‌صورت هفتگی فرم‌های نظر سنجی را برای گروهی از کارمندان ارسال کنید. در کنار این امکان می‌توانید با کارمندان در مورد سوالات مطرح شده در نظر سنجی گفتگو کنید. در صورت تمایل می‌توانید مجموع این نتایج را با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

به علاوه این نرم‌افزار یک گزینه‌ی نظرسنجی مربوط به پروژه‌های آینده نیز دارد. شما می‌توانیدنظرات کارمندان را در مورد موقعیت‌های آینده کسب وکار خود بدانید. این نظر سنجی‌ها در کنار نظرسنجی هفتگی یا بصورت جداگانه برای کارمندان ارسال می‌شود بومران میتوان از نرم افزارهای مدیریت پروژه استفاده نمود.

 

Culture Amp

این نرم‌افزار ابزاری را برای بررسی نتایج نظرسنجی‌ها پیش‌بینی کرده است. شما می‌توانید نتایج نظرسنجی را براساس اطلاعات شخصی کارمندان مانند سن و جنسیت و یا براساس زمان پرکردن آن توسط کاربر دسته بندی می‌شود. بر اساس

به‌علاوه شما می‌توانید نظرسنجی‌هایی را برای گروه مشخصی از کارمندان بفرستید و نتایج آن را برای مدیر آن بخش ارسال کنید. در سایت انجام پروژه نیز پروژه دریافت کنید. کلیک کنید..

 

 

Reward Gateway

این برنامه یک پلتفرم چند لایه است که به مدیران کمک می‌کند تا ارتباطات داخلی، شناخت کارمندان و نظرسنجی از آنها را انجام دهند. در واقع این نرم‌افزار یک سیستم جامع را برای ارتباط کارمندان با یکدیگر فراهم می‌آورد.

این پلتفرم بر روی smart Hub ساخته شده و به مدیران کمک می‌کند تا نتایج نظرسنجی‌ها را بهتر تحلیل کنند.برای مشاور بازاریابی دیجیتال با ما تماس بگیرید.

TinyPluse

در این نرم‌افزار کارمندان به سادگی نظرات مثبت خود را اعلام می‌کنند. به این ترتیب شما به سرعت از رضایت کارمندان خود مطلع می‌شوید. شما می‌توانید سوال مدنظر خود را در فرمت دلخواه به‌صورت هفتگی برای مخاطبان ارسال کنید. به این ترتیب مدیران به سرعت از نظرات کاربران در مورد یک موضوع آگاه شده و کارمندان نیز با خیال آسوده نظرات خود را به صورت ناشناس به اطلاع مدیران می‌رسانند.

.